Fil:Garages on the Harmonien site.jpg

Fra Wikisida.no
Hopp til navigering Hopp til søk

Opprinnelig fil(2 145 × 1 464 piksler, filstørrelse: 1,36 MB, MIME-type: image/jpeg)

Denne filen er fra Wikimedia Commons og kan brukes av andre prosjekter. Beskrivelsen fra filbeskrivelsessida vises nedenfor.

Beskrivelse

Beskrivelse
English: The site where the wooden mansion "Harmonien" was once situated, was used by the Germans, during WW2, for garages and storage, after the mansion was destroyed by fire on January 27th, 1942. The garages were demolished in 1965, and replaced by an office building for an insurance company in 1968
Kilde Dino Makridis
Opphavsperson Schrøderarkivet/Sverresborg
Tillatelse
(Gjenbruk av denne filen)

Lisensiering

w:no:Creative Commons
navngivelse del på samme vilkår
Denne filen er lisensiert under lisensen Creative Commons Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal.
Du står fritt:
  • til å dele – til å kopiere, distribuere og overføre verket
  • til å blande – til å endre verket
Under de følgende betingelsene:
  • navngivelse – Du må kreditere verket på passende vis, lenke til lisensen og indikere hvorvidt det har blitt gjort endringer. Du kan gjøre det på enhver rimelig måte, men ikke på en måte som antyder at lisensgiveren støtter deg eller din bruk av verket.
  • del på samme vilkår – Dersom du remikser, omarbeider eller på annen måte bygger på dette verket, må du kun distribuere resultatet under den samme eller en samsvarende lisens som denne.

Bildetekster

Legg til en kort forklaring på hva filen representerer

Elementer som er med i denne fila

motiv

Filhistorikk

Klikk på et tidspunkt for å vise filen slik den var på det tidspunktet.

Dato/klokkeslettMiniatyrbildeDimensjonerBrukerKommentar
nåværende7. jan. 2019 kl. 20:34Miniatyrbilde av versjonen fra 7. jan. 2019 kl. 20:342 145 × 1 464 (1,36 MB)wikimediacommons>Kjersti Lie{{Information |description ={{en|1=The site where the wooden mansion "Harmonien" was once situated, was used by the Germans, during WW2, for garages and storage, after the mansion was destroyed by fire on January 27th, 1942. The garages were demolished in 1965, and replaced by an office building for an insurance company in 1968}} |date = |source =Dino Makridis |author =Schrøderarkivet/Sverresborg |permission = {{OTRS pending|year=2019|month=January|day=7}} }} [[...

Den følgende siden bruker denne filen:

Metadata